با سلام خدمت مشتریان عزیز
با توجه به نارضایتی برخی مشتریان از روال پشتیبانی تیکتینگ و سخت بودن ارسال تیکت برای بسیاری از مشتریان ، از این پس پشتیبانی چت آنلاین جایگزین تیکت گردید (دکمه پشتیبانی در صفحه راست صفحه)
تیکت ها فقط توسط پشتیبان ها قابل بازگشایی هستند و برای موارد خاص استفاده می شوند
چند نکته درباره این سیستم :
1.نیاز نیست پشتیبان در لحظه ای که پیام ارسال میکنید آنلاین باشد ، شما پیام و مشکل خود را بنویسید به محض آنلاین شدن پشتیبان ، پیام شما پاسخ داده خواه شد
2.پیام ها همگی در سیستم ذخیره می شوند و با مراجعه به پنل میتوانید تاریخچه پیام های خود را ببینید
3.امکان ارسال تصویر نیز وجود دارد که بزودی امکان ارسال ویس هم اضافه خواهد شد
4.اگر مرورگر خود را تغییر دهید تاریخچه پیام ها جهت امنیت داده ها ، حذف خواهد شد
امیدواریم تغییر روند پشتیبانی باعث افزایش رضایت شما مشتریان عزیز گردد
باتشکر
مدیریت تیک وب