انتخاب بخش
جهت ارتقا سطح کیفی پشتیبانی و جلوگیری از تکرار درخواست ها ، پشتیبانی چت آنلاین جایگزین تیکت(شکل قدیم پشتیبانی) گردید
از این پس ارسال تیکت فقط در صورتی مجاز است که پشتیبانی آنلاین شما را به ارسال تیکت ارجاع دهد
همچنیناگر تیکتی بعد از 24 ساعت پاسخ داده نشد کد تیکت را به پشتیبان آنلاین اعلام کنید
اگر صفحه چت پشتیبانی باز نمی شود یکبار Ctrl+f5 بزنید و اگر باز هم نشد از طریق تلگرام در ارتباط باشید
گفتگو در تلگرام
درباره پاسخگویی ربات پشتیبانی تیک وب ، حتما باید در تنظیمات تلگرامتون فوروارد مسیج رو Everybody باشه وگرنه ما فقط پیامتون میبینیم و نمیتونیم بهش پاسخ بدیم !
از این پس ارسال تیکت فقط در صورتی مجاز است که پشتیبانی آنلاین شما را به ارسال تیکت ارجاع دهد
همچنیناگر تیکتی بعد از 24 ساعت پاسخ داده نشد کد تیکت را به پشتیبان آنلاین اعلام کنید
اگر صفحه چت پشتیبانی باز نمی شود یکبار Ctrl+f5 بزنید و اگر باز هم نشد از طریق تلگرام در ارتباط باشید
گفتگو در تلگرام
درباره پاسخگویی ربات پشتیبانی تیک وب ، حتما باید در تنظیمات تلگرامتون فوروارد مسیج رو Everybody باشه وگرنه ما فقط پیامتون میبینیم و نمیتونیم بهش پاسخ بدیم !