ارسال درخواست پشتیبانی



به منظور ایجاد تجربه بهتر و پشتیبانی سریع تر و رفع نواقصی که سیستم تیکتینگ وب سایت وجود دارد ، تا اطلاع ثانوی پشتیبانی تنها از طریق پشتیبانی انلاین که در پایین سمت راست وب سایت به شکل دکمه آبی رنگ وجود دارد انجام می شود در این نوع پشتیبانی شما میتوانید بصورت انلاین با نیرو های پشتیبانی ما گفتگو کنید و مشکل را بسیار سریع تر از همیشه با ما در میان بگذارید همچنین در صورتی که پس از ارسال پیام ، پشتیبان ما انلاین نبود جای نگرانی نیست ، شما مشکل و یا سوال خود را مطرح نمایید و تیم پشتیبانی ما به محض اینکه انلاین گردد و پیام شما را ببیند به ان پاسخ میدهد و شما پاسخ را در ایمیل خود دریافت مینمایید (در ساعات کاری حداکثر 2 ساعته و در ساعات غیرکاری 10 ساعته)
*پس در این نوع پشتیبانی نیاز نیست منتظر بمانید تا پشتیبانی انلاین گردد و پاسخ شما را بدهد ، همه پیام ها برای ما ذخیره می گردد.
اما یک نکته مهم در این نوع پشتیبانی وجود دارد ، حتما قبل از ارسال پیام لطفا به پنل کاربری وب سایت لوگین نمایید تا نیروی پشتیبانی ما بتواند سوابق و محصولات و سرویس های و... شما را ببیند و طبق آن ها به شما پاسخ دهد
در صورتی که آیکون را مشاهده نمیکنید چند ثانیه منتظر بمانید